DAF XF Euro 6

DAF EcoCombi

 

DAF EcoCombi

Már úton vannak Skandináviában, Hollandiában, Belgiumban és Németország bizonyos régióiban: extra hosszú teherautók, más néven EcoCombik. Hollandiában és Skandináviában az első SuperEcoCombik is megjelentek. A DAF aktívan támogatja ezeket a tehergépkocsikat. Az egy motorra eső nagyobb terhelés kevesebb tonna/kilométerenkénti károsanyag-kibocsátást jelent.

Az akár 25,25 méter hosszú és akár 60 tonna össztömegű (Skandináviában még nagyobb) EcoCombi 30–50%-kal nagyobb terhelést képes szállítani a tömeg és a hossz tekintetében, mint a hagyományosabb változatok. Tonna/kilométerenként ez több mint 20%-os csökkenést jelent a CO2-kibocsátásban.

Különösen a hosszú nemzetközi utakon járul hozzá nagymértékben az EcoCombi és a SuperEcoCombi a környezet védelméhez. Arról nem is beszélve, hogy milyen nagy mértékben javítják a közúti közlekedés hatékonyságát.

 

 

 

Egyéb intelligens logisztikai megoldások

 

DAF Ecotwin
DAF EcoTwin

Az EcoTwin projekttel a DAF szemlélteti, hogy a vezeték nélküli rendszerekkel felszerelt tehergépkocsik a rendkívül fejlett WiFi-P, radar- és kameratechnológiáknak köszönhetően szoros kötelékben haladhatnak az úton.

DAF TelliSys
TelliSys

20%-kal nagyobb teherkapacitás konténeres szállításnál – ezt tudja nyújtani a TelliSys prototípus, egy rendkívül alacsony nyeregszerkezet-csatlakozással rendelkező vontató/pótkocsi kombináció.

Truck in shopping mall
Városi áruterítés 2050-ben

Milyen lesz majd várhatóan a városi áruterítés 2050-ben? A jövő áruterítő tehergépkocsija a párbeszéd elindítását hivatott szolgálni. Hogyan változik a városi áruterítés, és milyen szerepet játszanak majd benne a tehergépkocsik?

DAF Connect visual
Big data

A DAF Connect egy online flottakezelő rendszer, amely valós időben figyeli, összehasonlítja és optimalizálja flottája és járművezetői teljesítményét. A maximális hatékonyság, a lehető legalacsonyabb üzemanyag-költségek és a nagyon kedvező CO₂-kibocsátás érdekében.