DAF CF Electric

Akkumulátoros elektromos járművek

Zéró károsanyag-kibocsátási technológia belvárosi áruterítéshez

 

Több város is bejelentette azon szándékát, hogy a helyi levegőminőség javításának érdekében néhány éven belül már csak kibocsátásmentes járműveket engedjenek be a központba. Emiatt nagyon ígéretes jövő vár a teljesen elektromos tehergépkocsira. Szállítmányozási üzemeltetőként Önnek sem lesz más választása, mint hogy befektessen ilyen járművekbe, ha továbbra is szeretné majd kiszolgálni a városközpontokat.

 
 

Vezető szerep 

A DAF vezető szerepet tölt be az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) gyártása terén. Végül is a DAF volt az egyik első tehergépkocsi-gyártó, amely teljesen elektromos tehergépkocsikkal végzett helyszíni tesztet ügyfelei közreműködésével a gyakorlati tapasztalatok megszerzése érdekében. A CF Electric ma már számos országban kapható.

Rendeljen most

A DAF CF Electric a VDL E-Power technológiájának köszönhetően teljesen elektromosan működik. A hajtáslánc középpontjában egy 210 kilowattos elektromos motor áll, amely egy 350 kWh teljes kapacitású (tényleges 315 kWh) lítium-ion akkumulátorcsomagból nyeri az energiát. A CF Electric legújabb generációja az alkalmazástól függően megnövelt, körülbelül 200 kilométeres hatótávolságra képes. DAF-márkakereskedője készséggel szolgál személyre szabott számítással az Ön felhasználása alapján, és segít meghatározni tehergépkocsijai optimális felhasználási módját.


További tudnivalók a CF Electric tehergépkocsiról
 
First-DAF-CF-Electric-refuse-collection-truck-delivered-to-ROVA-0
 

Már le is szállították az első elektromos, háromtengelyes CF Electric szemétgyűjtő tehergépkocsikat hulladékgyűjtés céljára a ‘nulla károsanyag-kibocsátású’ nagyvárosi területeken.

 
 
Contargo Containerlogistiek Employee

Intelligens tervezés

Az elektromos hajtáslánc természetesen még mindig jelentős kihívásokkal néz szembe. Az elektromos áram termelése nem mindig ‘környezetbarát’; a nyilvános töltési infrastruktúra továbbra is sok kívánnivalót hagy maga után, az akkumulátorok drágák, nehezek és a kapacitásuk még mindig korlátozott. Az intelligens tervezés és minden adódó akkumulátortöltési alkalom (néha már akár fél óra is elegendő)—megragadása révén már most is megvalósítható a napi 500 elektromos kilométer—megtétele.

 
 

 

“Az elektromos tehergépkocsikkal való tervezés, illetve azok vezetése eltérő gondolkodásmódot igényel. Ügyelni kell arra, hogy a munka feleljen meg a tehergépkocsinak, nem pedig fordítva. A tehergépkocsi optimális használatának érdekében fontos szempont, hogy be- és kirakodás közben fel lehessen tölteni az akkumulátorokat. Az elektromos tehergépkocsi kiváló alternatívaként szolgálhat a városi áruterítésre.”

 

Eveline Manders
Tinie Manders Transport

 

Eveline Manders
 
 
 
 

Kapcsolódó információk