A legjobb terepi teljesítményre optimalizálva
Az építőipari ágazatban dolgozó szállítmányozók speciális igényeinek optimális kielégítéséhez a specializált és építőipari alkalmazásokra szánt DAF XDC és XFC egyszeres vagy kettős hajtással is kapható, és a legnehezebb körülmények között és a legnagyobb terhelés mellett is használható. A 10,8 literes PACCAR MX-11 motorral szerelt új generációs XDC és a 10,8 literes PACCAR MX-11 és 12,9 literes PACCAR MX-13 motorral szerelt XFC a kis menetkész tömegnek köszönhetően nagy rakománysúlyt kínál. A robusztus tehergépkocsik nagy hozzáférési szöget és nagy hasmagasságot biztosítanak, egyedi külső kialakításúak, robusztus lökhárítóval és hűtőráccsal, valamint acél hűtővédő lemezzel rendelkeznek. A TraXon automata sebességváltó speciális szoftverbeállításokkal is elérhető, hogy mind közúton, mind terepen kiváló vezetési viselkedést nyújtson.
Ikertengelyek széles választéka
A nehéz körülmények között is kiváló tapadás érdekében a DAF az XDC és XFC tehergépkocsijait kettős meghajtású, alacsony karbantartási igényű ikertengelyek nagy választékával kínálja:
- Az egyfokozatú lassító áttétellel (SR1132T), laprugós felfüggesztéssel és tárcsa- vagy dobfékkel rendelkező 19 tonnás könnyű ikertengelytől kezdve, az egyfokozatú lassító áttétellel, tárcsafékkel és légrugós felfüggesztéssel rendelkező 21 és 26 tonnás változatig (SR1360T).
- Nagy igénybevételt jelentő és terepalkalmazásokhoz a 21 és 26 tonnás ikertengely kerékagy-áttétellel is kapható (HR1670T).
- Az ikertengelyek 3,46:1 és 7,21:1 közötti áttételi arányú hátsótengely-opciók széles választékával kaphatók, hogy a műszaki jellemzőket tökéletesen az adott feladathoz lehessen igazítani.
Betonkeverő
Az új generációs DAF XDC/XFC betonkeverőnél a könnyű járműalváz robusztus fülkeszerkezettel párosul, hogy nagy rakománysúlyt és maximális üzemidőt biztosítson. Emellett az optimalizált hajtásláncok még nehéz terepen is a lehető legegyenletesebb haladást biztosítják.
• Kiváló tapadás nehéz terepen
• Alacsony alváztömeg a maximális rakománysúlyért
• Robusztus, 3 részes acél lökhárító


Billenőplatós
A rendkívül robusztus alváznak, a 3 részes lökhárítónak és a nagy teljesítményű hajtásláncnak köszönhetően az új generációs DAF XDC/XFC billenőplatós felépítményekhez készült, és a legnehezebb terepi feladatokhoz is megfelel.
• Rendkívül robusztus
• Kiváló terepképességek
• Magas maximális rakománysúly
Építőipari stílus
A kifejezetten terepi és építőipari alkalmazásokhoz tervezett XDC és XFC egyaránt 3 részes, robusztus acél lökhárítóval, hűtővédő elemmel, integrált ködlámpákkal és nagyobb hasmagassággal rendelkezik. Emellett a masszív első vonalvezetés még jobban kiemeli ezen járművek robusztusságát. A nehéz körülmények közötti használat praktikus megközelítése a belső térre is vonatkozik, a rendkívül tartós vinil felületeknek és a vezetékes felépítményező kapcsolókra való előkészítésnek köszönhetően a felépítmény elkészítése után is megőrizhető a prémium belső érzet.
Ideális keresztezés: XD és XF Extra Robust változat
Teljesen új az „XD Extra Robust” és az „XF Extra Robust”. A sorozat az XDC és XFC robusztus fülkéit közúti alvázzal kombinálja. Ez a tökéletes megoldás az építőipari és a közműszolgáltatási szegmens azon szereplői számára, akik számára fontos a legkisebb sérülékenység, de nem igényelnek teljes körű terepképességeket. A robusztus első kivitel és a kiemelkedő, magasan elhelyezett lökhárító mellett mindig ott van a szépen beépített, első aláfutásvédelem, és ez a tehergépkocsi-alvázak és vontatók minden XD és XF konfigurációjához elérhető.
Horgos emelő
A horgos emelőrendszerrel felszerelt, új generációs DAF XD/XF robusztus, 3 részes lökhárítóval és alvázzal rendelkezik. A nagy teljesítményű hajtásláncok optimális jármű-használhatóságot és üzemidőt biztosítanak bármilyen környezetben és helyzetben.
• Nagy rakománysúly
• Robusztus és stabil váz
• Kiváló kezelhetőség terepen


Lapos platós daruval
Az építőanyagok szűk helyre szállítására ideális, új generációs, daruval felszerelt DAF XD/XF lapos platós jármű maximális manőverezhetőséget, valamint robusztus alvázat biztosít a nagyobb rakománysúlyért. A rendkívül sokoldalú használatra tervezett daru a fülke mögé vagy az alváz hátsó részére helyezhető, illetve testre szabott megoldás kialakítható.
• 10 tonna terhelésre alkalmas első tengellyel kapható
• Rendkívül kicsi fordulókör
• Robusztus, 3 részes acél lökhárító

Plug & Play csatlakoztatás
Az új generációs sorozat bevezetésével a DAF egész Európában megerősítette együttműködését a felépítménygyártókkal. Az eredmény egy rugalmas folyamat, ahol a kívánt specifikáció egy kattintással elérhető. Ez nemcsak az alváz és a felépítmény könnyű illesztését biztosítja, hanem a szoftverintegrációt is kínál a DAF-márkakereskedő, a felépítménygyártó és Ön, mint ügyfél közötti adatmegosztás és kommunikáció megkönnyítéséhez. Teljes körű irányítás a műszerfali kezelőszervekkel és a digitális kijelzőn megjelenő tájékoztató szimbólumok széles skálájával – mindez egyszerűsített folyamatot eredményez, és a tökéletes DAF jármű garantált leszállítását teszi lehetővé.