A DAF tiszteletben tartja az Ön adatainak és magánéletének védelmét. Különböző célokra használunk cookie-kat, például a weboldal működtetésére, a honlapunk használatával kapcsolatos élményének javítására, a közösségi médiába történő integráció kialakítására, valamint a célzott marketing tevékenységek elősegítésére honlapunkon belül és kívül. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik cookie-használatunkba. Ha azonban személyre kívánja szabni cookie beállításait, kattintson az alábbi „Beállítások módosítása” lehetőségre. Beleegyezését bármikor visszavonhatja. További tudnivalókért tekintse meg a Cookie nyilatkozatunkat.
DAF-Diagnostic-Assistent-DSC_1345-fw
 

A legjobb szolgáltatás a pultnál kezdődik 

Mindegy, hogy tanácsért, időszakos karbantartással vagy javítással kapcsolatban keres fel minket, szervizpultunknál dolgozó munkatársaink örömmel állnak a szolgálatára. Ez a legközelebbi látogatásakor is ugyanígy fog történni, még akkor is, ha a szerviztanácsadónkkal folytatott beszélgetés menete megváltozik. Ily módon biztosítjuk, hogy kérését kiemelt gonddal, a szolgáltatást szem előtt tartva kezeljük, mivel a körültekintő járműátvétel hibamentes diagnosztikát és javítást, valamint átlátható adminisztrációt eredményez.

 
 
 

Az idők változnak. Az elmúlt évtizedek során a tehergépkocsik egyre fejlettebbé, tisztábbá, energiatakarékosabbá és biztonságosabbá váltak. Számtalan újítás segít növelni tehergépkocsija teljesítményét és rendelkezésre állását, valamint csökkenteni a költségeit, ám ezzel párhuzamosan növekedtek és összetettebbé váltak az ügyfelek kérései is a szervizpultnál. A lehetséges hiba pontos leírása sok ügyfél számára is bonyolultabbá vált, különösen, ha a tehergépkocsit leadó személy nem vezeti azt minden nap.

A diagnosztikai asszisztens teljeskörű tesztelésen esett át

2019 óta a DAF-márkakereskedők számos országban egy új alkalmazást tesztelnek, amely egyszerűbb és szisztematikusabb módot kínál a kérdések és hibajelentések szervizpultnál történő rögzítésére. Ez az alkalmazás egyesíti a DAF mérnökeinek tudását és szakértelmét a DAF RMI információs rendszerrel, amelyet műhelytechnikusaink a javítások és a karbantartások elvégzéséhez, valamint a cserealkatrészek megrendeléséhez használnak. A tesztelés sikeresnek bizonyult, gördülékenyebb kommunikációt eredményezett az ügyfelek és a pultnál dolgozó szerviztanácsadók között. Javult a műhellyel való koordináció és a diagnosztika minősége, valamint nőtt a hibajelentéseken elért 100%-os pontszámok előfordulása is.
Mindezek arra mutatnak, hogy Európa-szerte bevezessük a Diagnosztikai segédet, ezt az új információs eszközt.

Megújult átvételi rendszer, jobb szervizszolgáltatás

Így következő látogatásakor a dolgok egy kicsit eltérhetnek a megszokottól, de szerviztanácsadóink végigkísérik majd az új átvételi eljárás minden lépésén. Az általunk feltett kérdések változtak, de cserébe minden elvégzett munka, tervezés és költség átláthatóbb lesz. Úgy gondoljuk, hogy ez a fajta átláthatóság fontos. Hamarosan ugyanezt az ügyfélbarát megközelítést fogja megtalálni szerte Európában, mind a 850 DAF-márkakereskedőnél,
bizonyítva márkakereskedői hálózatunk erejét. Reméljük, hamarosan találkozunk szervizpultjaink egyikénél!