A DAF tiszteletben tartja az Ön adatainak és magánéletének védelmét. Különböző célokra használunk cookie-kat, például a weboldal működtetésére, a honlapunk használatával kapcsolatos élményének javítására, a közösségi médiába történő integráció kialakítására, valamint a célzott marketing tevékenységek elősegítésére honlapunkon belül és kívül. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik cookie-használatunkba. Ha azonban személyre kívánja szabni cookie beállításait, kattintson az alábbi „Beállítások módosítása” lehetőségre. Beleegyezését bármikor visszavonhatja. További tudnivalókért tekintse meg a Cookie nyilatkozatunkat.
 
Download
  • 2019. április 11., csütörtök
  • Budepest
  • DAF Hungary Kft.
 

Elkészült a DAF CF 480 8x4 billenőfelépítményes statikus demojármű

Élmény vele a munka

Idén várhatóan tovább erősödik az építőipar hazánkban, így a billencs-tehergépkocsik iránt is nagy a piaci érdeklődés. A Hungarotruck Kft. ezért elkészítette DAF CF 480 8x4 demojárművét lengyel KH-Kipper billenőfelépítménnyel felszerelve, hogy az érdeklődők testközelből is megismerkedhessenek a holland márka építőipari teherautóinak sajátosságaival. Tapasztalt billencses gépkocsivezető közreműködésével már bányában is ízelítőt adott képességeiből a jármű.

 
DAF-CF-FAD-480-8x4-tesztsofor
 

Mostantól a Hungarotruck Kft. budapesti telephelyén személyesen is megismerkedhetnek az ügyfelek az új generációs DAF CF 480 8x4 építőipari modellel. A jármű orrpaneljén büszkén hirdeti a felirat, hogy a DAF márka immár tizedik éve piacvezető Magyarországon.A fotózás alkalmával Szabó Sándor vezette a DAF demojárművét, aki közel húsz éve dolgozik tehergépkocsi-vezetőként, és már számos különféle billencs megfordult a kezei között.

 

DAF-CF-FAD-480-8x4-foto-2

A CF 480 8x4 kiválóan helytáll nehéz terepviszonyok esetén is.

Villámteszt
„Kicsit bajban vagyok, mert nem igazán tudok rosszat mondani erről a tehergépkocsiról. A fülke belsőtere kifejezetten igényes, néhány távolsági modell is megirigyelhetné. Minden eleme jól kézre áll és könnyen kezelhető, a központi kijelzője szép grafikájú és sok információt közöl, többek között a tachográfadatokat is megjeleníti, illetve a vezetési stílust is valós időben kiértékeli. Kényelmes ülése sok állítási lehetőséget kínál, a deréktámaszai pedig nagyon jól tartanak. A hajtását illetően a motorja rendkívül nyomatékos, már egészen alulról is erőteljesen húz és széles tartományban nagy nyomatékot fejt ki. A 16 fokozatú, kézi kapcsolású ZF sebességváltója kifejezetten jó a korábbihoz képest, ez egy nagyon bevált egység. Ebben a bányában nem találtunk olyan szintkülönbséget vagy szerkezetet, ahol ne követte volna le a futómű és a meghajtás a terepviszonyokat. Kormányzása szintén kiváló, a jármű könnyen és pontosan irányítható, valamint kis íven fordul. Bőrbevonatú multifunkciós kormánykereke rendkívül jó fogású. Mindemellett praktikus, hogy lift könnyíti meg a pótkerék leengedését a fülke mögött, és a KH-Kipper felépítmény is hibátlannak tűnik a félköríves teknőjével. Összességében ez az egyik legjobb négytengelyes tehergépkocsi, amit valaha vezettem, nagyon szívesen dolgoznék egy ilyen teherautóval” – foglalta össze tapasztalatait Szabó Sándor a tesztelés után.