A DAF tiszteletben tartja az Ön adatainak és magánéletének védelmét. Különböző célokra használunk cookie-kat, például a weboldal működtetésére, a honlapunk használatával kapcsolatos élményének javítására, a közösségi médiába történő integráció kialakítására, valamint a célzott marketing tevékenységek elősegítésére honlapunkon belül és kívül. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik cookie-használatunkba. Ha azonban személyre kívánja szabni cookie beállításait, kattintson az alábbi „Beállítások módosítása” lehetőségre. Beleegyezését bármikor visszavonhatja. További tudnivalókért tekintse meg a Cookie nyilatkozatunkat.
DAF-International-Truck-Service

Nemzetközi Járműszerviz

DAF International Truck Service (ITS)

Azonnali segítség

 

Meghibásodás vagy más váratlan helyzet esetén tökéletesen megbízhat a DAF nemzetközi szervizhálózatában. Elég egyetlen telefonhívás a DAF ITS központba a DAF szervizhálózat mozgósításához bárhol Európában. A DAF ITS segélyvonal a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365 napján elérhető. A tapasztalt kezelők minden szükséges segítséget megadnak, hogy kamionja a lehető legkevesebb késéssel újra üzemképes legyen.

Díjtalan szolgáltatás minden DAF ügyfél számára

 
 
Transport-Efficiency-higher-vehicle-availability-rgb-outline-blue

24

órájában

DAF Driver truck

7

a hét napján

DAF Driver good customer

365

az év napján

 
 

A DAF ITS előnyei

  • Egyetlen telefonszám egész Európában: +31 40 214 3000
  • Az ITS a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365 napján elérhető
  • Az ITS tíz nyelven nyújt segítséget
  • Az ITS megnyugtatja a járművezetőt, elintézi a fizetési garanciát és kezeli a további pénzügyi kérdéseket
  • A gyors és hatékony segítségnyújtáshoz az ITS körülbelül 1100 DAF márkakereskedőre és szervizre számíthat szerte Európába
  • Az ITS egy vállalaton belüli szolgáltatás, székhelye Eindhovenben, a DAF szervezet központjában található
  • Az ITS szolgáltatás nem csak magára a járműre vonatkozik, hanem a pótkocsi, a felépítmény, sőt a sofőr problémáit is kezelik
  • Magasan képzett, hozzáértő szerelők biztosítják a legtöbb jármű helyszíni javítását
  • Az ITS értesíti a járművezető telephelyét, és tájékoztatja a vállalatot a javítási munkálatok haladásáról
  • Az ITS mindent megtesz, ami ahhoz szükséges, hogy egy meghibásodott kamion a lehető legkevesebb késéssel továbbhaladhasson
 
 

24/7

A beérkező hívást követően az ITS-munkatárs nem csak a legközelebbi szervizzel vagy márkakereskedővel veszi fel a kapcsolatot, hanem azzal is, ahol az adott járművet általában szervizelik. Így könnyedén megszervezhető a fizetési garancia, és a sofőrnek nem kell aggódnia a pénzügyi rendezésért. Az ITS-munkatársa természetesen a járművezető telephelyét is értesíti (ha ez még nem történt meg), és folyamatosan tájékoztatja a vállalatot a javítási munkálatok haladásáról.

A fejleményeket nyomon követő operátor segítségével dönthetnek arról is, hogy szükség van-e cserejárműre vagy egy adott alkatrész expressz kiszállítására, ami éppen hiányzik a márkakereskedésből. Az Európát behálózó ITS rendszer mintegy 1100 DAF márkakereskedőt és szervizt magába foglaló, kiterjedt és egyenletesen elosztott hálózatot ölel fel. A DAF ügyfelei 49 országban, a hét minden napján 24 órában számíthatnak gyors segítségre meghibásodás vagy baleset esetén.

DAF-International-Truck-Service
 
 
 
DAF Internationaltruck services

10 nyelven

A DAF ITS számán (+31 40 214 30 00) jelentkező ITS-kezelők legalább hat nyelven beszélnek. Így összesen tíz nyelven tudják kiszolgálni az ITS-hez forduló járművezetőket. A korszerű számítógépes felszereltség jóvoltából a lerobbant járműhöz legközelebb eső DAF szerviz gyorsan kikereshető. A gyors reakcióidő mindig is jellemző volt az ITS rendszerre. Hiszen a kamiont minél előbb újra forgalomba kell helyezni. A szervizszolgáltatás nem csak magára a járműre vonatkozik, hanem a pótkocsi, a felépítmény, sőt a sofőr problémáit is kezelik.